• Díky za vánoce - Case Study

    Milka YouTubery miluje. Není divu. Spolupráce s nimi přináší výsledky. Díky nim (a nám) se Milce podařilo zajistit také její doposud vůbec nejpopulárnější příspěvek na Facebooku. Jak se nám to povedlo?

    Úkol zněl jasně, připravit originální a účinnou vánoční kampaň. Přišli jsme tedy se speciální výzvou pro nejpopulárnější české YouTubery: Ukažte, kdo z vás má nejoddanější fans a dostane od nich nejvyšší počet vánočních přání. Sláva a zelené vlasy vítězům!

    Hádáte správně, na nejlepšího čekal odvážný úkol nabarvit si vlasy na zeleno. Vítězem se stal MenT, který svůj triumf a barvení samozřejmě patřičně zdokumentoval. Výsledné video zhlédl jen na YouTube během prvního měsíce více než milion uživatelů. To je historicky nejlepší výsledek YouTuberů v rámci všech sociálních kampaní pro Milku.

    Vánoční kampaň Milka však díky YouTuberům slavila úspěch napříč všemi sociálními sítěmi. Již zmiňovaný rekordní příspěvek na Facebooku Milky si vysloužil přes 26 tisíc lajků! 

    Vyhodnocení

    1 000 700 zhlédnutí za první měsíc

    40 000+ likes

    Kdo se podílel?

    MenT

    MenT je tak trochu bláznivý, zároveň však nesmírně vtipný, hodný a otevřený ke svým fanouškům. Když nepočítáme dnes už mezinárodní ViralBrothers, je MenT největším českým YouTuberem a zakladatelem největší CZ/SK Minecraftové skupiny MineMovies. Většinu videí točí ve dvojici s GEJMEREM nebo Tomcatem. Kromě videí ze světa Minecraftu připravuje také měsíční vlogy, kde se zaměřuje na novinky ze světa YouTube.