• Předsudky vůči bohatým - Case Study

    Sazka nás pověřila zajímavým úkolem - zjistit, jak Češi nahlížejí na bohaté. Výsledky průzkumu ukázaly, že svým movitějším spoluobčanům často nemůžeme přijít na jméno, nejsou na sympatičtí a obecně vůči nim zaujímáme spíše negativní postoj. 

    V rámci kampaně jsme proto, kromě jiného, spojili síly s populárním českým YouTuberem Vidrailem. Ten pro nás natočil dvě videa: 

    - prank s názvem "Šaty (ne)dělají člověka“ (210+ tisíc zhlédnutí)

    - sociální experiment „Pomůžete mi?“ (270+ tisíc zhlédnutí). 

    Oba spoty byly často sdílené a na sociálních sítích si vysloužily velmi pozitivní ohlasy. Velmi spokojen byl také klient, společnost Sazka. 

    Vyhodnocení

    celkem 480 000+ zhlédnutí

    Kdo se podílel?

    Vidrail

    Vidrail je již ostřílený YouTuber. Na svém hlavním kanálu začínal s herními videi, ale brzo přesedlal na různé vlogy, potrhlé challange a další vtipná videa, které dokážou zvednout náladu. Má rád formální oblečení a seriál Doctor Who. Spolupracoval s řadou hvězd české YT scény, mezi kterými má hodně přátel. Je laskavý, milý a jeho fanoušci ho zbožňují.