• Česká spořitelna - Case Study

    Zadáním kampaně bylo podpořit vzdělávací projekt Tajuplná cesta od České spořitelny. Jednalo se o webovou hru, která měla hráče (převážně děti a teenagery) vzdělat na poli financí, a to originálním a hravým způsobem.

    Navíc ten, kdo hru dokončil, mohl vyhrát nový iPhone 6s, případně 30 tisíc korun na výlet pro celou svou třídu. Podpořit dobrou věc, a to navíc v originálním pojetí, to jsme si nemohli nechat ujít. Ke spolupráci jsme si přizvali YouTubera Vidraila, který na Tajuplnou cestu lákal v rámci speciálního vlogu „Peníze“.

    Vidrail jedno ze svých videí na YouTube věnoval financím. Samotné video zábavnou formou vzdělává Vidrailovy fanoušky, zároveň také ale slouží jako propagace kampaně České spořitelny a hry na webu www.tajuplnacesta.cz. Zájem nakonec překvapil nás i klienta.

     

    Vyhodnocení

    136 000+ zhlédnutí na YouTube

    13 000+ lajků videa na YouTube

    970+ komentářů včetně reakcí od YouTuberů

    jedno video získalo za týden 2x tolik hráčů, co se do hry přihlásili za celý rok

    Kdo se podílel?

    Vidrail

    Vidrail je již ostřílený youtuber. Na svém hlavním kanálu začínal s herními videi, ale brzo přesedlal na různé vlogy, potrhlé challenge a další vtipná videa, které dokážou zvednout náladu. Má rád formální oblečení a seriál Doctor Who. Spolupracoval s řadou hvězd české YouTube scény, mezi kterými má hodně přátel. Je laskavý, milý a jeho fanoušci ho zbožňují!