Strategie


Náš nápad fungoval zejména díky inovativnímu způsobu nakládání s obsahem. Uživatelé sami si totiž mohli s pomocí jednoduchého formuláře sestříhat personalizovaný trailer na rok 2020 a zobrazit v něm, jak ho strávili. To, co by jinak komunikovali formou memes, sdíleli skrze záběry z populárních HBO seriálů! Každý po svém, se svým vlastním jménem, ve svém jazyce. Kampaň totiž běžela paralelně ve 14 evropských zemích.

Nástroje a aktivity


Každého uživatele jsme na microsite nechali vyplnit jednoduchý dotazník s vlastním křestním jménem, který odrážel jeho každodenní život v roce 2020 a týkal se témat jako socializace, cvičení, práce nebo cestování. Výběrem z 3–5 předdefinovaných odpovědí byly uživateli přiřazeny scény z oblíbených snímků HBO a ty poskládaly finální trailer (v příloze přihlášky). Výsledkem bylo nekonečné množství možností a nebylo v lidských silách každé video editovat zvlášť. Proto jsme využili technologii MotionLab, která na základě rozdílných vstupů vytvořila každému uživateli video na míru.

Výsledky


Výsledkem aktivační kampaně bylo přes 300 000 návštěv jednotlivých webů a 109 018 vygenerovaných unikátních videí ve 14 zemích. Průměrný konverzní poměr napříč všemi landing pages byl 11x vyšší než je obvyklé a v případě chorvatského trhu pak konverze dosáhla dokonce 75,6 %, tedy 23,6x více, než uvádí loňské statistiky Unbounce Conversion Reportu! V České republice bylo vygenerováno přes 21 tisíc videí s konverzním poměrem 44,2 % a na Slovensku si video vytvořilo přes 70 % návštěvníků webu. Nejenže si lidé chtěli nechat vytvořit svoje video, ale díky personalizaci jej pak chtěli sdílet s ostatními. Téměř každý čtvrtý totiž využil možnosti video sdílet na sociálních sítích nebo si jej stáhnul do svého zařízení. V Bulharsku pak počet sdílení dosáhl dokonce 47,7 %.

Zpět do výpisu případovek