Strategie


Připravili jsme unikátní virtuální zážitek, který dosud neměl ve Střední Evropě obdoby. Důležité bylo udržet pozornost účastníků po dobu dvou dnů u obrazovek tak, aby si odnesli nejen potřebné informace, ale také zážitek, na který budou dlouho vzpomínat. Zároveň zábavnou a jedinečnou formou zaměstnancům předat nově definovaný positioning Microsoftu, ke kterému si sami za sebe jako jedinci vytvoří osobní vztah. Do spolupráce jsme přizvali start up Conferomatic, který vytvořil virtuální svět přímo pro Microsoft. Pomocí profesionálů ze společnosti AudioLight jsme po dobu dvou dnů odbavili veškeré přednášky a diskuze živě. Celkem jsme streamovali 10h, během kterých se vystřídalo přes 20 řečníků z různých míst Střední Evropy. Živé přenosy byly účastníkům streamovány na speciálně vytvořená pódia ve virtuálním světě.

Nástroje a aktivity


Vytvořili jsme unikátní virtuální svět, kde měl každý účastník svého vlastního avatara. Celý program směřoval k pochopení nového positioningu tak, aby ho zaměstnanci přijali za svůj a našli si k němu osobní vztah. Nejen samotný program, přizvaní hosté, ale i celý svět odrážel novou strategii Microsoftu. Ve světě bylo rozmístěno několik indicií napovídající účastníkům, o čem positioning je. Sami tak objevovali a následně definovali jednotlivé prvky positioningu a tím spíš si k němu vytvořili vztah. Nikdo jim přesné znění nesdělil, společně ho definovali po svém. Positioning byl podpořený také skrze profesionální facilitátory, kteří účastníky vzdělávali v různých oblastech.

Výsledky


  • 200 účastníků
  • 20 speakerů
  • živé streamování ze 4 zemí
  • 8,5 hodnocení celé události od účastníků
Zpět do výpisu případovek